sobota, 30 marca 2013





Oto dwie z moich pierwszych torebek - Bubble 2 i 2.1.
Rozpoczęłam przygodę z torebkami od stworzenia jednej małej torebeczki na własny użytek. Szybko zauważyłam, że podoba się ona ludzią, pytają skąd ją mam, gdzie kupiłam. Wtedy pomyślałam - czemu by nie stworzyć małego torebkowego biznesu?
Pierwsza z torebek zrobiona była z filcu, dlatego później kontynuowałam pracę z tym materiałem. Wkrótce Bubble 1.1 i pokazane na zdjęciach torebki ze słodkimi kokardkami ujrzały światło dzienne.

Szara jest moją własnością, uwielbiam ją nosić - mimo małych rozmiarów jest bardzo pojemna. Różowa natomiast nadal jest do wzięcia :)
 
These are two of my first bags - Bubble 2 and 2.1.
I started the adventure of bags from one small bubble bag, not for sale but just for me.
I noticed that people liked bag, strangers asked me where I got it, where I bought it. I thought - why not spin a small bag's business?
The first was made of felt, therefore, had to take on the material. Thus handbag bubble 1.1 and shown here in the pictures bubble bags 2 and 2.1 with sweet ribbons have seen the light of day.

Gray is my property, I like to wear it, for its small size, after all it is a very broad, pink, however, is to take :)
 



Tej wiosny pojawi się fioletowa torebka bubble z zielonymi akcentami. Zaglądajcie do mnie regularnie! :)

This spring will be purple with green accents bubble bag. Stay tuned to me regularly!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz